onsdag 25. juni 2008

Grønne og skjønne menn


Selv om bloggen i hovedsak er rettet mot grønn stil for oss damer, vil jeg tipse om at det finnes en rekke pleieprodukter for miljøbevisste menn der ute :) Av merker med mandig look og duft vil jeg trekke frem Organic Homme som med sin svarte og barske design er god nok for baderomshylla til en enhver kar. Organic Homme er produsert av Green People og prisene starter på 69,- kr for deodoranten. Vet ikke om jeg klarer å overbevise samboeren min med det aller første, men han ba faktisk frisøren om å bruke organisk sjampo og stylingprodukt ved sist hårklipp :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, disse har jeg faktsik hört om. Og de skal väre gode også. :)

Det er alt for få menn som virkelig er flinke til å ta vare på seg selv. Derfor syns jeg det er fint at du blogger om det. Så håper jeg bare at mannfolk leser bloggen din :P hehe!

Tante Ingrid sa...

Lov å håpe :D