tirsdag 1. april 2008

Økologisk avdeling på Gimle Parfymeri


1. april! Nærmere sommeren og jeg lover at det ikke blir noen lurerier her på bloggen ;) Denne nyheten snappet jeg opp i seneste Shape Up, som forøvring var overaskende velutstyrt med miljøvennlige tips. Gimle Parfymeri skal altså åpne en egen seksjon i midten av April for økologiske sminke- og hudpleieprodukter. Jeg skal definitivt innom der, men mens vi venter kan jeg tipse om at den økologiske hudpleieserien til Stella McCartney, Care, kan kjøpes på nettbutikken deres.

4 kommentarer:

Bagita sa...

Cool. Gimle parfymeri er bra, og tidlig ute med mye.

Tante Ingrid sa...

Oui :D De skal blant annet føre The Organic Pharmacy og Juice Beauty

Anonym sa...

Liker begge merkene jeg :)

hairstyler sa...

Good beautiful colour, in the hot summer months will be able to add to our charm. In addition, I would like to introduce you to a hairdressing salon tools, I think you will like it.GHD Iv Styler
http://www.ghdstraightenerbuy.com/ghd-iv-black-styler-p-472.html