tirsdag 11. mars 2008

Anmeldelse av Kiss My Face Peaceful Patchouli Ultra Moisturizer


Jeg var begeistret da jeg kom over det grønne merket Kiss My Face på en liten helsekostbutikk i Lillesand for omtrent en uke siden. Etter en rask duftsjekk gikk kronene mine til en bodylotion med lukten Peaceful Patchouli. Jeg skal ikke benekte at ordet "patchouli" appelerte litt ekstra.. Uansett, etter en kort prøveperiode kan jeg slå fast følgende: lukten av patchouli er definitivt ikke så appelerende som den høres ut. Den blir blant annet beskrevet som woodsy, men det lukter en anelse mistenkelig hjemmemekket heksebrygg spør du meg. At kremen er "ultra moisturizing" er dessuten å ta fascinerende hardt i. Grunnen til at kremen allikevel ikke blir slaktet er fordi duften faktisk kan appelere til noen og den lette konsistensen sannsynligvis er mer passelig om sommeren.

Ingen kommentarer: