mandag 3. mars 2008

Posh Vintage


Vedder på at stjernestylisten Rachel Zoe skaffer mange av godbitene sine her. Posh Vintage har et utrolig utvalg av plagg og tilbehør fra 70-tallet verdig en aften på Studio 54. De har en helt fantastisk seleksjon av kjoler og en kan finne vintage plagg fra designere som Biba, Halston og Emilio Pucci. Prisene er til tider svært friske, men det finnes noen skikkelige kupp og hvis jeg skulle på en viktig fest ville jeg garantert oppsøkt denne nettbutikken først. (I midten på bildet er et par 70s Halston Mary Janes til 135 $!)

6 kommentarer:

Bagita sa...

O la la, for noen stilige kjoler!

Tante Ingrid sa...

You can say that again! Hvordan var forresten den økologiske hvitvinen du sjekket ut?

Bagita sa...

Fikk ikke sjekka ut den vinen læll, for den fantes ikke på polet :-( Men de skulle visst få inn en del økologiske viner utover våren og sommeren :-) Har jeg gjentatt meg sjøl sier du? O la la osv. Ja ja, sånn er det å bli gammel...

Tante Ingrid sa...

Da blir det vinsmaking utover våren. Ikke meg i mot :D

Anonym sa...

Et lite hint, jeg tror linken til Posh Vintage er feil... Nå kommer jeg til en side som selger fine gamle biler ;)

Tante Ingrid sa...

Hehe.. jammen :) Bra du sa ifra.