fredag 14. mars 2008

Grønn dagbok fredag 14. mars


Den siste uken har jeg ryddet noe fælt i tingene mine, deriblant gamle blader. Før var jeg skikkelig magasinaddicted og kjøpte sikkert 4-5 blader hver måned. Nå har jeg heldigvis, for både lommeboka og miljøets skyld, roet meg ned. Bokhyllene mine er allikevel overfylt tidsskriftholdere og ukens prosjekt har vært artig: kikke igjennom blader, klippe ut de interessante artiklene eller inspirerende bildene og sette de inn i egen perm. Resten gikk i papiravfallet. På den måten føler jeg at de enorme haugene med papir jeg brukte pengene mine på ikke var bortkastet. I morgen skal jeg kickstarte påskeferien med tur til Sauda hvor det forhåpentligvis blir grønne funn, skiturer og krim foran tv'en :D

2 kommentarer:

Siljesfashion sa...

Måtte le da jeg så denne posten. Det er meg i et nøtteskal!! Kjøper mye blader og mannen min kaller meg samler, for jeg klarer ikke å kvitte meg med noe. God ide, sparer miljøet og det er lettere å finne de reportasjene man har lyst til å lese om igjen, som feks reisereportasjer.

Tante Ingrid sa...

Hehe,det er fint jeg ikke er alene om å være magasinoman :D
Reisereportasjer er gull verdt ja! Jeg har revet ut en haug med slike - masse gode shoppe, bo og spisetips.