lørdag 1. mars 2008

Grønn dagbok lørdag 1. mars




Det er vår, og den har jammen kommet hit til Lillesand! I natt rusket og regnet det fælt utenfor men i dag er det bare bliss. En perfekt anledning til sightseeing og green hunting :) Var innom en bruktbutikk og skaffet tre telysholdere i marmor (eller marmoretterligning) for bare 40 kr tilsammen. Kjøpet var inspirert av storesøster som har lignende og hun skaffet sine fra Fretex Unika på Grünerløkka om jeg ikke tar feil. På en helsekost butikk kom jeg over det amerikanske merket Kiss My Face og kjøpte en bodylotion i duften Peaceful Patchouli til 80 kr (20% salg). Kiss My Face er helt uten paraben, organisk og ikke testet på dyr. Samlet dessuten inn en liten haug gratisprøver: tre A-cremeposer, Dr. Hauschka Shampoo (Apricot and Sea Buckthorn) og Balsam, Kilda Extra Care Face Cream og to pakker med te. Den grønne jegeren er fornøyd med fangsten.

3 kommentarer:

Bagita sa...

Hørtes ut som herlige dager på sørlandet :-) Måtte glise da jeg så bildet av disse marmorlysestakene. Det stemmer, jeg fant mine på Fretex Unika, og mamma syns de var grelle... :-)

Tante Ingrid sa...

Smaken er som baken..delt i to :p Jeg er tydeligvis på din side. Synes de er smukke. Men er det ordentlig marmor tru?

Bagita sa...

Jeg innbiller meg det. Ah, jeg har bestandig likt marmor. Skulle gjerne hatt marmorfliser på golvet osv. Luksusdyr? Moi?