mandag 21. januar 2008

Grønn dagbok mandag 21. januar


Ny uke og en sannelig frisk start for en twenty-something student! Før klokken passerte elleve hadde jeg rukket å gå på green hunt på det lokale kjøpesenteret. Bortsett fra økologiske varer på Spar (som forøvrig har merket disse produktene på en flott måte nå), fant jeg ut at Vitus Apotek og Life Livsstilsbutikk er stedene å lete. For det første kan jeg slå fast at det ikke alltid lønner seg å shoppe på nett. Produktene fra Dr. Hauschka jeg fant på Strawberrynet (se tidligere innlegg) var faktisk ganske mye rimeligere på Life. Et eksempel er Dr.Hauschka Moisturizing Day Cream: 178,- på Strawberrynet, 145,- på Life. Sistnevnte butikk fører et godt utvalg av merker som Giovanni, Weleda, Jason og Jabu'she. Jeg fikk i tillegg superservice og prøver på et merke kalt Annemarie Börlind som butikkdama personlig var vill etter. Det blir spennende å prøve!

Ingen kommentarer: