søndag 20. januar 2008

Hudpleie wish list


Nå er jeg snart helt tom for hudpleieprodukter og må ut på jakt etter nye og selvsagt grønne forskjønnende midler :D Inspirert av dagens lesestoff, Den Naturlige Skjønnhetsguiden, skal jeg forenkle pleieregimet mitt som best jeg kan. Basisen skal derfor bestå av en rensekrem- eller skum, en dagkrem, skrubb og en dyprensende maske. Fant noen fristende alternativer på Strawberrynet og i morgen skal jeg sammenligne prisen på nett med den som finnes i norske butikker. Fra bildet over: Dr. Hauschka Cleansing Cream 126,-, Dr. Hauschka Moisturizing Day Cream 178,-, Dermalogica Skin Prep Scrub 183,- og Decleor Clay and Herbal Mask 167,- kr.

2 kommentarer:

Sesselja sa...

Jeg har brukt dr. H. Gode produkter, men den vanlige ansiktskremen er lett og duger ikke på vinterstid. Da kan det være du trenger litt kraftigere kost.

Tante Ingrid sa...

Takk for innspill :)