onsdag 16. januar 2008

Grønn dagbok onsdag 16. januar















Å gå inn for et grønnere forbruk på pleiefronten handler ikke om å kaste alt en har i baderomsskapet og gå til storinnkjøp av alt merket med organisk og naturlig. En må starte med å bruke opp flaskene og tubene en allerede har. I dag ryddet jeg derfor kraftig opp i toalettsakene og plasserte alle nesten-tomme produkter i en balje. Nå skal jeg i det minste gjøre et ærlig forsøk på å bruke opp haugen før jeg løper til butikken. Siden den rotete røde baljen ikke akkurat imøtekommer mitt syn på estetikk bør det gå unna :)

3 kommentarer:

Bagita sa...

Hæ hæ, det der var vel på tide tenker jeg ;-)

Tante Ingrid sa...

Det skal sies ;)Donerte bort noen sjampoflasker til mor, så da blir vel levetiden deres forlenget med et par-tre-ti år..

Bagita sa...

Som om ikke ho hadde nok halvtomme shampoflasker fra før... ;) Er veldig stolt av meg selv på det området; har kun 1 av hver (sjampo og balsam) hjemme, og det samme i treningsbagen. Litt verre med leppestifter, øyneskygger og sånn da...